sabato 7 marzo 2015

MOC: Chemical Steel

Hello all, before I post a report from the Model Expo Italy 2015, I'd like to show you the first MOC of 2015: Chemical Steel.

I didn't post this MOC before even thought it was ready at the end of january because I couldn't find a suitable title; at the end I choose Chemical Steel because the right building recall the warehouse of a steelworkd while the building on the left and all the pipes belong more to a chemical factory. In fact I needed an unusual long time to create the "chemical" building in itself and then finishing all the MOC, at first I tried to cover all with snow but then it was quite orrible at my eyes so I went for an autumnal atmosphere.

Enjoy! d:-)
-
Ciao, prima di postare un report dal Model Expo Italy 2015, mi piacerebbe mostrarvi la prima MOC del 2015: Chemical Steel.

Non ho postato prima questa MOC anche se era pronta a fine gennaio perchè non riuscivo a trovare un titolo adatto; alla fine ho scelto Chemical Steel perchè l'edificio a destra richiama un capannone di acciaeria mentre l'edificio a sinistra e le tubature appartengono più ad un impianto chimico. Effettivamente ho avuto bisogno di un tempo particolarmente lungo per creare l'edificio "chimico" in se e poi finire tutta la MOC, all'inizio ho cercato di coprire tutto di neve ma mi sembrava abbastanza orribile così alla fine ho scelta un'atmosfera autunnale.

Enjoy! d:-)


 Links:

Nessun commento: