venerdì 18 aprile 2014

MOC: My dream home

Where were we? Ah, yes to the 13th of March, in this past month I didn't build much 'cause important things in real life and, I know, I forgot the blog. But now I'm back for a while ;-) Today I'd like to present you my entry for EB LDD/LDraw Contest 2014: Build your dream home Micro category: My dream home. As well as a dream home, this house is a concept I created for a story, nothing important, I'm writing and I planned all the interiors; on the ground floor there are an hangar, a pantry, an armory and a fitness facility; on the first floor there is an open space that serves as living room, kitchen, dining room, a bit of everything, in fact; on the second floor there are two bedrooms and a bathroom; finally, on the top there is a terrace, from which sunbathing. Around the house I created a large park with a a pool too. I really like having the sun's light in my home, therefore I made a lot of glass windows which create a very bright environment and give the idea of limitless rooms. What do you think, you like it or not? In any case Enjoy! d:-)
-
Dove eravamo rimasti? Ah, sì al 13 di Marzo, in questo mese non ho costruito molto a causa di impegni importanti nella vita reale e, lo so, mi sono dimenticato del blog. Ma adesso sono di nuovo qui, almeno per un po' ;-) Oggi vorrei presentarvi la mia entry per LDD/LDraw Contest 2014: Build your dream home categoria Micro di EB: My dream home. Oltre che una casa ideale, è anche un concept che ho creato per una storia, niente di importante, che sto scrivendo e ho progettato tutti gli interno: al pianterreno abbiamo un garage una dispensa, un'armeria e una palestra; al primo piano abbiamo un open space che serve da soggiorno, cucina, sala da pranzo, un po' di tutto, insomma; al secondo piano abbiamo due camere e un bagno; infine, in cima abbiamo una terrazza da cui prendere il sole. Intorno alla casa ho creato un ampio parco con tanto di piscina. Mi piace molto avere una casa illuminata dalla luce solare, di conseguenza ho messo un sacco di vetrate per creare un ambiente molto luminoso e dare l'idea di stanze senza limiti. Voi cosa ne pensate, vi piace o no? In ogn caso Enjoy! d:-)






Links:

Nessun commento: