sabato 28 dicembre 2013

MOC: Christmas stall ornaments

As a part of the Eurobricks' Expand the Winter Village Contest IV I built this: Christmas stall ornaments. The rules say to build something to expand the Winter Village remaining on a 16x16 plate: I think "what about a stall as the ones in the Christmas market of South Tyrol, Austria and Bavaria?", "challenge accepted" I says to myself. After a few days of work, I ended up with this stall selling Christmas ornaments. Despite the Winter Village isn't my primary theme of building, I think it comes out pretty well. Enjoy!
-
Come parte dell'Expand the Winter Village Contest IV di Eurobricks ho costruito questo: Christmas stall ornaments. Le regole dicono di costruire qualcosa per espandere il Villaggio Invernale rimanendo su una piattaforma 16x16: ho pensato "che dire di una bancarella come quelle dei mercatini di Natale dell'Alto Adige, dell'Austria e della Baviera?", "sfida accettata" mi sono detto. Dopo alcuni giorni di lavoro, ho finito con questa bancarella che vende addobbi natalizi. Nonostante il Villaggio invernale non è il mio tema di costruzione principale, penso che sia uscito abbastanza bene. Enjoy!

Nessun commento: