mercoledì 16 ottobre 2013

MOC: Ruins of Fortaan

This time I present my work for Heroica 2nd Anniversary Building Contest: Ruins of Fortaan.

I really enjoyed building this MOC and this time I tried the waterfall tecnique, which I like it, and in the whole I tried to make something more elaborated.

As usual, his story: Ennon was a kingdom that got totally ravaged by the orcish invasion about 250 years ago and Fortaan was the capital of that lost kingdom. Only ruins remains of this great city, once prosperous and shining, now reclaimed by nature. Despite this, in the middle of the vegetation you can still catch a glimpse of the grandeur of this capital whose architectures once towered above the city and canals that crossed it. The canals served as means of communication but also adorned the city with waterfalls and ponds, shining the city at the light of the sun.

Hope you enjoy my work as me! ;-)
-

Questo volta vi presento il mio lavoro per l'Heroica 2nd Anniversary Building Contest: Ruins of Fortaan.

Mi sono divertito a costruire questa MOC e stavolta ho provato la tecnica per la cascata, che mi è piaciuta, e nell'insieme ho provato a creare qualcosa di più elaborato.

Come solito, la storia: Ennor era un regno che venne completamente devastato dall'inasione degli orchi circa 250 anni fa e Fortaan era la capitale di questo regno perduto. Solo rovine rimangono di questa grande città, un tempo prosperosa e splendente, ora reclamata dalla natura. Nonostante ciò, nel mezzo della vegetazione si può ancora cogliere uno scorcio della grandezza della capitale la cui architettura un tempo svettava sopra la città e i canali che la attraversavano. I canali servivano coem mezzo di comunicazione ma che adornavano anche la città con cascate e laghetti, facendo brillare la città alla luce del sole.

Spero che il mio lavoro vi piaccia come a me! ;-)




Links:

Nessun commento: