lunedì 14 gennaio 2013

LDraw models

Recently, I start building with LDD, the official TLG graphics program to build with LEGo bricks, principaly due to the lack of pieces. However my notebook has a few problem with this programm and searcing for an alternative I find LDraw. LDraw is a free CAD program to build with LEGO bricks and, despite initial difficulties in finding the right bricks in the enormeous folders, I started to get used to it and I created some models of the official LEGO set for the Eurobricks' Official Lego sets made in LDraw topic.
-
Recentemente ho iniziato a costruire con LDD, il programma ufficiale di grafica rilasciato da TLG per costruire con gli amati mattoncini, principalmente a causa della mancanza di pezzi reali. Tuttavia sul mio portatile LDD ha qualche problema e cercando una alternativa ho trovado LDraw. LDraw è un programma CAD free per costruire con i mattoncini e nonostante le iniziali difficoltà a cercare i brick nell'enorme elenco con pezzi di tutti i tipi, ci ho preso la mano e ho creato alcuni modelli di set ufficiali LEGO per Official Lego sets made in LDraw topic su Eurobricks.


Link:

Nessun commento: